پرسش‌های متداول

ثبت و پیگیری سفارش

پس از ثبت سفارش و نهایی شدن آن Email سفارش و فاکتور برای اعضا ارسال می شود.
بلی، در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری (از ساعت 17 تا 8 صبح) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.
خیر، ثبت سفارش امکان پذیر نیست ولی امکان اطلاع رسانی در صورت تامین محصول و اضافه شدن آن به سایت برای اعضا(در صورتی که از طریق انتخاب گزینه «به من اطلاع بده» تمایل خود را به اطلاع یافتن از موجودی کالا اعلام کرده باشید) وجود دارد.

چگونگی ارسال سفارشات

در سرتاسر کشور سفارش‌‏ها با پست پیشتاز ارسال می‌‏شوند .
شهر تهران: تحویل اکسپرس رایگان ویژه سفارش‌هایی است که محل تحویل آنها تهران است و فقط شامل سفارش‏‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان می‌شود. سفارش‌‌‌‏هایی با ارزش کمتر از یکصد هزار تومان نیز توسط مامور تحویل سفارش فول کالا تحویل ولی مشمول هزینه ارسال می‌‏شوند.
هزینه ارسال در تمامی نقاط کشور برای سفارشات بالای 100 هزارتومان رایگان و برای سفارشات کمتر از 100 هزارتومان، 3,000 تومان می باشد.
سفارشاتی که در شهر تهران است، در همان روز نیز به صورت اکسپرس قابل ارسال می باشد. ارسال معمولی در شهر تهران 24 تا 48 ساعت و شهر هایی که به صورت پستی ارسال میشود 5-7 روز کاری به طول می انجامد . مدت زمان ارسال سفارش پس از تایید نهایی آن توسط واحد پشتیبانی فول کالا محاسبه می شود .
بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست ارسال شده می‏‌توانید شماره 20 رقمی مرسوله را در آدرس زیر وارد کنید:http://itemtracking.post.ir و از وضعیت مرسوله آگاه شوید و یا با مراجعه به پست منطقه محل سکونت خود و ارائه کد 20 رقمی از وضعیت مرسوله آگاه شوید.

نحوه پرداخت

همه کاربران می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت فول کالا، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

خدمات پس از فروش

بله، همه کالاهای فروخته شده توسط فول کالا شامل مهلت 10 روزه گارانتی تعویض می‌‏شوند و در صورت وجود اشکال فنی در کالا ، طی 10 روز کاری که از زمان تحویل گرفتن کالا توسط مشتری محاسبه می‏‌شود، فول کالا آن کالا را با کالای دیگری تعویض می‏‌کند ودر صورت خواست مشتری هزینه آن برگشت داده میشود. برای اطلاعات بیشتر به صفحه "روش بازگرداندن کالا"مراجعه کنید.
هنگامی که کالایی بازپس فرستاده ‏شود، پس از کارشناسی و تایید واحد خدمات پس از فروش، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد.
ابتدا وارد حساب کاربري خود شويد، در قسمت لیست سفارشات با انتخاب "ارسال تیکت"، فرم را تکمیل نموده و درخواست برگشت کالاي خود را ثبت نمائيد.
پس از بررسي درخواست مشتري توسط کارشناسان ، در صورت دارا بودن شرایط بازگشت، . فول کالا دریافت کالا را با مشتری هماهنگ خواهد نمود.
لازم به ذکر است وجه پرداخت شده توسط مشتری، ظرف1_3 روز کاری پس از ورود به انبار صورت میگیرد.
مشتريان عزيز لطفا دقت فرمایید بازگشت کالا تنها از طریق ثبت و تکمیل فرم. "ارسال تیکت" در سایت امکان پذیر است
ابتدا وارد حساب کاربري خود شويد، در قسمت لیست سفارشات با انتخاب "ارسال تیکت"، فرم را تکمیل نموده و درخواست برگشت کالاي خود را ثبت نمائيد.
پس از بررسي درخواست مشتري توسط کارشناسان ، در صورت دارا بودن شرایط بازگشت، . فول کالا دریافت کالا را با مشتری هماهنگ خواهد نمود.
لازم به ذکر است وجه پرداخت شده توسط مشتری، ظرف1_3 روز کاری پس از ورود به انبار صورت میگیرد.
مشتريان عزيز لطفا دقت فرمایید بازگشت کالا تنها از طریق ثبت و تکمیل فرم. "ارسال تیکت" در سایت امکان پذیر است
مرتضی صابری کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه فول کالا می‌باشد