شرایط و قوانین

پذیرفتن قوانین

کاربر گرامی لطفاً جهت استفاده بهینه از محصولات و خدمات فول کالا موارد زیر را به دقت مطالعه نمایید ورود کاربران به ‏‌سایت فول کالا و از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی و سایر خدمات ارائه شده توسط فول کالا به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و نحوه استفاده از خدمات فول کالا است. دقت داشته باشید که ثبت سفارش به معنای پذیرفتن کلیه شرایط و قوانین فول کالا از سوی کاربر است.

قیمت گذاری

در قیمت گذاری کالاهای موجود در فول کالا تمام تلاش بر این است تا قیمتها مطابق و یا کمتر از قیمت کالاهای مشابه در بازار باشد و به این ترتیب قیمت‌‏گذاری در فول کالا بر پایه اصل مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در فول کالا قیمت‏‌های خرده فروشی بوده که غالباً بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌‏شوند. ولی سعی ما بر این است تا در حد امکان کالاها را با قیمتهای پایین تر از قیمت بازار در فول کالا عرضه کنیم .

ثبت سفارشات

امکان ثبت سفارش در فول کالا در تمام روزهای هفته و به صورت شبانه روزی وجود دارد .کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در فول کالا به وسیله ارسال شناسه سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در نوبت پردازش قرار می‏‌گیرند. فول کالا در بسته بندی، ارسال و تحویل کلیه سفارشات ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فول کالا به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فول کالا محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را خریداری کند.

کاربر می بایست هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم مشخصات را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل نماید. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش خریدار قابل پیگیری نخواهد بود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فول کالا محفوظ است. بعد از ثبت تمام سفارشات از طرف تیم پشتیبانی فول کالا با مشتریان تماس حاصل شده و سفارش به تایید نهایی خریداران می رسد . بدیهی است در صورت عدم تایید و یا عدم موفقیت در تماس با مشتری سفارش کنسل خواهد شد .

ضمانت 10 روزه تعویض یا مرجوع نمودن کالا

از آنجا که جلب رضایت مشتری و مشتری مداری از اولویت‌های فول کالا میباشد ،کلیه پرسنل در تلاش هستند که تمامی سفارشات به صورت مطلوب و طبق خواسته مشتری ارسال شود، با این وجود، امکان مواجه شدن با مواردی وجود دارد که فول کالا به روش های زیر برای رفع آنها و رضایت خاطر شما خریداران گرامی برنامه ریزی نموده و برای محصولات، 10 روز فرصت بازگشت درنظر گرفته است.

شرايط بازگشت کالاهای مرجوعی و تعویضی

محصولات تنها ، پرو شده باشند و در وضعیت اولیه وکاملا نو باشند و روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد، و مارک، بارکد،دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد.

فروشگاه فول کالا از بازپس گرفتن پوشاکی که منع بهداشتی برای پرودارند (کالای خواب _لباس راحتی _بچه گانه _لباس زیر _جوراب) معذور می باشد

کفش ها در شرایطی که کفی کفش سالم و تمیزبوده ،خط خوردگی و تا شدگی و از بین رفتن بوی طبیعی کفش اتفاق نیفتاده باشد، قابل تعویض هستند.

همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه آن نیز الزامی است.

کالا حتما با جعبه اصلی خود ،فاکتور، اتيکت و بارکد کالا، برگشت شود.

توجه داشته باشید که هزینه بازگشت کالا به عهده خریدار محترم می باشد.

عطر و ادکلن ها در صورتی که در وضعیت پلمپ و آسیب ندیده باشند قابل تعویض هستند.

استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند پرو ناصحیح، استفاده بدون در نظر گرفتن شرایط نگهداری محصول، تماس با مواد شیمیایی و همچنین اشکال‏‏‌های ظاهری (خط تا، خط و خش ، پارگی و مانند آن روی محصول و زیورآلات) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود از جمله مواردی هستند که از شمول این بند خارج هستند.

در صورت مواجه شدن با موارد زیر:

_اگر ایراد فیزیکی، زدگی یا پارگی داشته باشد.

_ اگر از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

_اگر مشتری قصد تعویض سایز خرید خود را داشته باشد.

در اولین فرصت پس از دریافت کالا(حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا )، درخواست خود را با ثبت و تکمیل فرم درخواست بازگرداندن، به خدمات پس از فروش فول کالا اطلاع دهد. درخواست ثبت شده توسط کارشناسان بررسی و در صورت تایید، هماهنگی های لازم جهت بازگشت با مشتری به عمل خواهد آمد. درخواست تعویض یا مرجوعی در صورتی پذیرفته می‌شود که محصولات تنها ، پرو شده باشند و در وضعیت اولیه و کاملا نو باشند. مراقب باشید هنگام پرو لباس لکه دار و رنگ پریده نشود، بوی عطر و بدن را به خود نگیرد. مارک، بارکد،دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد،درخصوص محصولات چرمی(کیف و کفش و..) اگر هنگام تست کردن تاشدگی و خط خوردگی ایجاد شود فول کالا از دریافت محصول معذور است. همچنین پوشیدن و تست کفش، روی سطح تمیز باشد ، در صورتی که زیره کفش تمیز نباشد، دارای خط خوردگی و تاشدگی و بوع غیر طبیعی باشد، قابل مرجوع نیستند.

لطفاً توجه داشته باشید در صورت عدم مطابقت کالا با شرایط ذکر شده ، فول کالا از دریافت محصول معذور است. بنابراین از مشتریان گرامی خود می خواهد کمال دقت را هنگام پرو محصول مبذول فرمایند.

لطفاً توجه داشته باشيد که قبل از اقدام به بازگشت کالا حتما شرایط بازگشت را مطالعه نموده و در صورت دارا بودن شرایط ذکر شده اقدام به ثبت "ارسال تیکت" نمایید.

مراحل بازگشت کالا

ابتدا وارد حساب کاربري خود شويد، در قسمت لیست سفارشات با انتخاب "ارسال تیکت"، فرم را تکمیل نموده و درخواست برگشت کالاي خود را ثبت نمائيد.
پس از بررسي درخواست مشتري توسط کارشناسان ، در صورت دارا بودن شرایط بازگشت، . فول کالا دریافت کالا را با مشتری هماهنگ خواهد نمود.
لازم به ذکر است وجه پرداخت شده توسط مشتری، ظرف1_3 روز کاری پس از ورود به انبار صورت میگیرد.
مشتريان عزيز لطفا دقت فرمایید بازگشت کالا تنها از طریق ثبت و تکمیل فرم. "ارسال تیکت" در سایت امکان پذیر است
مرتضی صابری کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه فول کالا می‌باشد